سبک التقاطی در دکوراسیون داخلی
نوشته شده توسط : امین

سبک التقاطی چیست:

 سبک التقاطی یک سبک ترکیبی است. این سبک قراردادهای معمول، پر از جدید و قدیمی، شرق و غرب، تجمل و دروغ، طلا و طلا و قو شما را شکست. این سبک از شما دعوت می کند که فضا را با اشیایی که دوست دارید و دوست دارید پر کنید.

 

چیزی که واقعا این سبک را نشان نمی دهد این است که می توانید هر کاری که می خواهید انجام دهید. اگر کمی از آن، کمی از آن را بردارید و به طور تصادفی اشیاء دیگر را اضافه کنید، فضای شما به هم ریخته می شود. آزادی که در سبک التقاطی وجود دارد و آن را جذاب می کند، مهارت نیز می خواهد. باید بدانید که مرز بین کنتراست و آشفتگی بسیار باریک است.

 

چرا باید پاسخ داد: وقتی این سبک به خوبی اجرا شود، یک فضای التقاطی می تواند نشان دهنده سبک شخصی شما باشد، اما تنها در صورتی که اصول طراحی رعایت شود. در این سبک، نیازی نیست که چارچوب زمانی خاصی را به عنوان راهنمای طراحی خود انتخاب کنید. فضایی که دارید می تواند همان چیزی باشد که شما می خواهید. همچنین آیا این حس فضای شخصی مکان جذابی نیست؟

 

اگر فهرستی از آهنگ های مورد علاقه شما، از باخ گرفته تا باب مارلی و بلک کیز را در خود داشته باشد، این سبک را دوست خواهید داشت. اگر هماهنگی تمام مبلمان برای شما سخت است. اگر دوستان شما معتقدند که شما هرگز 100% تصمیم خود را نمی گیرید و افراد واقعی را دوست دارید اما افراد کمی عجیب تر را دوست دارید، این سبک ممکن است برای شما مناسب باشد.

 

یکی از رازهای این سبک: قرار ندادن، افراد در سبک التقاطی، رعایت نکردن اصل خاصی از حکمت، خد در خد در خد در خد در خای خاص خراد تیل خد در شما در سینگ. هدف این سبک یافتن ویژگی های مهم در اشیاء است که آنها را مورد توجه گراناسر قرار می دهد. ناهارخوری که در تصویر زیر می بینید کاملا از یک پالت رنگی نزدیک و یک درخشش بسیار سبک، از صندلی گرفته تا قاب عکس و حتی لوستر مصرف شده است. در تصویر زیر هیچ یک از دو صندلی شبیه به هم را نمی بینید، اما هر سه به شکل مذهبی، مذهبی، مذهبی، مذهبی، مذهبی، مذهبی، مذهبی هستند.

 

برای امتحان این سبک: بهترین راه برای تسلط بر سبک التقاطی استفاده از محیط موجود به عنوان عناصر ثابت فضا است. سپس با فرش، هنر، نورپردازی و سایر عناصری که می توان از آنها برای گسترش قدرت آن به پایین استفاده کرد، شروع کنید. تاریکی را در برابر نور، کم‌رنگ در برابر چشمگیر و روستایی را در برابر تجمل تنظیم کنید. اما آنها همچنین به دنبال فرصتی برای جذب عناصر خواهند بود. و برای اصلاح فضایی که ایجاد می کنید آماده باشید. من نمی دانم چگونه هر چیزی را که دوست دارید در یک فضا قرار دهم.

 

وقتی صحبت از تعادل می شود، احساس می کنم فضا به یک رابطه رسیده است. اما اگر تصویری از فضای خود را می شناسید و آن را بررسی کنید. چه چیزی یک عنصر ناهمگون در وسط نقاشی شما فریاد می زند؟ آن را حذف کنید و دوباره امتحان کنید.

  

رازهای این سبک: تکرار

 

از نظر بصری، می توانم یک فضای التقاطی ایجاد کنم، چه رنگ، چه فرم یا پرداخت نهایی. به تصویر دقیق تر نگاه کنید. این فضای نشیمن تاب تاب است تاب تاب تاب تاب تاب تاب تاب تاب تاب تاب تاب استفاده از رنگ زرد روشن یعنی کشوی طلایی نیز دیده شده است.

 

آشنایی با سبک های معماری داخلی: سبک التقاطی

 

چند مورد از اشیاء اصلی را در منطقه مورد نیاز انتخاب کنید و فضای معماری را نیز بررسی کنید. حالا ببینید چه مواردی را می توانید تکرار کنید. آیا رومیزی گرد و میز عسلی طراحی شده توسط آیلین گری دارید؟ دوباره از موتیف دایره در فضای خود استفاده کنید. یک آینه با حاشیه تیره، یک ساعت عتیقه گرد و چند توپ حصیری. از چند شکل متضاد برای متعادل کردن آن استفاده کنید و دوباره با هم خواهید بود.

 

اسرار این سبک: نسبت ها، ترکیب

 

این ویژگی ها در هر فضایی که به خوبی طراحی شده است ضروری است، اما به خصوص در فضایی که می توانید با هم باشید، می توانید باشید، می توانید باشید، می توانید باشید، می توانید باشید، می توانید با هم باشید. توجه ویژه به اصول باعث می شود که هر عنصر در جای خود قرار گیرد. اگر کسی که تخصص کمتری در طراحی دارد به این تصویر نگاه کند، به نظر می رسد یک حراج خانگی است، اما اگر دقیق تر نگاه کنید، آن را به خوبی متعادل می کند. دستگیره های پرده نورانی این تصویر را در مقابل مبل شیک و همچنین میزهای عسلی و میز صبحانه که تازه حاضر بودند به نمایش می گذارد. به جز تعداد زیادی پنل و لوازم جانبی، هیچ مورد تصادفی در این قسمت وجود ندارد.





:: برچسب‌ها: سبک التقاطی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: